24 de des. 2008

Increïble!

Ahir em va passar una cosa increïble, de fet... molt frustrant!


Imatge de google

Vaig fer un regal al meu marit
; un cd de música que feia temps que desitjava.

Com és normal, li vaig donar amb tota la il.lusió del món i ell, el va desembolicar amb nerviosisme esperant trobar aquella música esperada.

Desprecinta la cel.lofana, obre la capsa i, a dins....."no" hi havia el disc! Així mateix, com ho dic: no hi havia el disc! Res! La capsa buida!

Però quina frustració més gran! Ja ho va ser per a mí, imagineu-vos per a ell.....


Imatge de google

La segona part de la història em va semblar encara més increïble!

Vaig anar a la botiga preocupada pensant que no s'ho creurien i contra totes les prediccions, em van dir que "a vegades... passa", me'l van canviar per un altre que, naturalment van obrir al meu davant, i tema resolt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada