6 de febr. 2009

Estic emocionada!

Em sembla que emocionada és poc !

He obert el correu mail i m'he trobat un missatge d'un noi de Jdaid.

És el Bani, un nano que té bona mà per dibuixar i pintar.



L'última vegada que vaig ser a Jdaid em va donar un pila de dibuixos molt ben detallats i pintats per als nens i nenes del Ceip Pere Viver.

Van estar tot el tercer trimestre penjats a la cartel.lera de l'escola i, en aquells tres mesos, crec que no hi va haver un sol dia en el qual no veiés un cercle de nens i nenes admirant-los perquè estaven molt ben fets.
............
Sí, sí, un mail del Bani!

I ell també està emocionat perquè diu que ha trobat el meu blog i la crònica que vaig penjar al foro4x4.com "Al desierto como maestra con los niños de la escuela":
(http://www.foro4x4.com/foro/index.php?topic=15092.0).

És un d'aquells nens i nenes de Jdaid que va jugar i compartir activitats amb els nostres quan vam ser allà -al principi de l'intercanvi-, amb nens i nenes de 5è curs de l'escola Pere Viver.

Diu que visita aquests llocs web, que es mira les fotos i recorda el que vam viure.

Em dona records de part de tot el poble i també per a la gent de l'escola Pere Viver, pels amics de 4x4Sense Fronteres i per als que coneix de Terrassa.

Mai hauria pensat que aquest invent que s'anomena internet ens faria estar tan aprop!

Alguns dels seus dibuixos















Algunes fotos de la visita dels nens i nenes de 5è de l'escola Pere Viver al desert del Sahara, al poble de Jdaid




















































































































































































Montse


...
..
..
..
..
.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada