28 de març 2009

La flor de nadal



En el mes de desembre celebrem el nostre aniversari de casament i la meva mare, cada any, com una tradició ens regalava una planta d'aquestes perquè sabia que a mi m'agradava molt. La tenia a casa però cada any se'm moria, aguantava just les festes i, per més que la cuidés, començava a perdre les fulles i es quedava amb els tronc pelats. Al cap d'un temps, irremissiblent es moria.

..

Per aquest motiu aquest any li vaig dir a la meva mare que no comprés aquella planta i, la dona, ens va sorprendre amb un ciclamen rosa molt bonic que va poder viure a l'exterior malgrat el fred.
..

El que va passar però, és que el Jordi, veient que no hi havia la planta a casa aquest any i, sabent que m'agrada molt, me'n va regalar una!

Doncs estem a punt de començar el mes d'abril, i la planta és encara al menjador de casa i molt més maca i més gran que quan va arribar com es pot veure a la foto.

Ho trobo increïble, per primer cop a la vida! Li deu haver agradat el lloc o ves a saber què perquè jo sóc la mateixa i he fet el mateix que sempre.

Montse
...
.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada