30 de març 2009

L'alzina de les Vendranes

La casa de les Vendranes. Una casa de pagès situada molt a prop d'on visc. Una preciositat de casa. M'encanta.




Li feia companyia una alzina centenària molt bonica i especial que ha donat ombra anys i panys. La foto no la representa gaire bé ja que no es poden apreciar les seves branques cargolades que si poguessin parlar....


....

Aquestes dues fotos me las ha cedit la Silvia, la meva veïna que n'estava enamorada. En la primera fins i tot hi ha els seus dos fills asseguts a sota!



Per aquí hi ha afició a anar a caminar fins a la casa de Les Vendranes però des del cèlebre dia del vent que tot s'ho va emportar, ja no es pot veure l'alzina dreta perquè la va trencar.

També trenca el cor veure-la a terra a trossos amb les branques i el tronc esberlats. És on es troba ara, a terra. M'he hagut de conformar amb les fotos que novament m'ha cedit la Silvia i que m'ha donat permís penjar-les al blog perquè fins que no se'm curi el peu no hi puc pas anar, però són ben explícites.








Què hi farem, ha estat la mateixa natura qui se l'ha emportat!

Montse

...
.

2 comentaris:

  1. Es el cicle de la natura i no hem de patir. De totes formes hem de celebrar d'haver-la gaudit!

    ResponElimina
  2. Sí, sí, totalment d'acord, és la llei natural.

    Montse

    ResponElimina