20 d’abr. 2009

Un regal

L'altre dia se'm va presentar una companya de treball amb un regal molt especial. I dic molt especial perquè per a mi va tenir aquest sentit.






El regal en qüestió va consistir en uns planters de tomaqueres.

....
El valor és en que no es tracta de cap objecte que hagi comprat
sino que l'ha plantat personalment, a partir de llavors, que les ha cuidat fins que han crescut, i que me les ha portat perquè sap que m'agrada molt l'hort i em fa il.lusió plantar encara que de moment ho han de fer per mi.

A més, llavors d'una classe especial de tomàquets que li van portar d'algún lloc concret que ara no recordo. Li hauré de preguntar.

Em va fer molt contenta el detall i, com va dir, ho vaig posar en un lloc fresc i amb molta llum.



Quan va ser fora m'ho vaig mirar bé i em vaig adonar de la feina i del "carinyo" que portava inclòs.


A cada vaset hi havia informació de les llavors plantades i la data.

No pateixis Dolors. que les cuidaré fins que arribi el moment de trasplantar-les a l'hort i, tal com em vas dir, observaré l'estat de la terra per regar-los quan calgui.

Al començament he dit que eres una companya però en realitat ets una amiga. M'has visitat en diverses ocasions i ja hem compartit molta conversa. Gràcies.

En aquests mesos que porto de baixa he redescobert els amics: n'he trobat que no esperava i, en canvi, m'han decepcionat d'altres que em pensava que ho eren però m'han oblidat.

Montse
...
.

4 comentaris:

  1. hola guapa.
    Molt simpàtic aquet bloc, la meva filla Olga m'ha parlat de tu i mira ,aqui em tens. Jo també tinc tomaqueres, ja plantades, d'aquestes de penjar. També gallines i conills.
    Les cabres las ehe venut fa poc.
    Tinc tres blocs, un am catalá ,un de poesìa i un altre de tot. Ara possar´les meves pintures.
    Bueno, mol de gust.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Hola genetticca! Quina gràcia!

    L'Olga m'havia parlat del teu blog de poesia. També pintes? deus estar feta una artista com una casa de pagès.

    Pel que he sentit vius a Ibisa, un lloc que imagino bonic, i ja veig que rodejada d'animalets i plantes per cuidar.

    Em podries passar les adreces dels teus blogs?

    Montse

    ResponElimina
  3. Mira per ón que t'han sortit uns nous cadells que cuidar!

    ResponElimina
  4. Em sembla que fins i tot hi parlo!

    Montse

    ResponElimina